expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

joi, 24 decembrie 2015

Craciun Fericit!

Dragii mei, acest articol il scriu in special pentru toate comunitatile din Google+ din care fac parte, pentru ca vreau sa va multumesc! Acum 4 luni scriam primul meu articol, recunosc, cu o oarecare neincredere in fortele mele de povestitor, dar voi toti cei care m-ati citit de-a lungul timpului, mi-ati dat incredere sa scriu mai departe...
Acum in prag de sarbatori, City Girl, ( pe numele real, Gabriela), va zice MULTUMESC! Si va doresc ca sfanta sarbatoare a Craciunului sa va aduca sanatate, fericire in priviri si zambete pe buze, iar Craciunul sa va gaseasca langa familie si prieteni dragi!
 Va multumesc inca o data pentru ca m-ati primit in marea comunitate Google+, un loc in care am gasit la randul meu, oameni la fel de speciale precum le sunt si articolele!
Va las cu niste poze din Bucovina, taramul cel mai iubit de zapada in perioada aceasta!
Craciun Fericit!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu