expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sâmbătă, 14 noiembrie 2015

From Paris with love

Mi-am inceput ziua in cel mai socant mod posibil...abia ma "vindecam" dupa tragedia de la Colectiv, ca azi-dimineata ma trezesc cu alta tragedie! Iar de data asta am ales sa scriu despre subiectul care a ingenunchiat o lume intreaga, nu doar o tara!
Trecand peste solidaritatea de care cu totii dam dovada in astfel de cazuri, am sa ma refer din punct de vedere al unei persoane careia ii place sa calatoreasca...Stiu, sa calatoresti inseamna sa ai resurse financiare, insa amintirile unei calatorii frumoase sunt singurele lucruri care sunt de nepretuit! Chiar si dupa ani, amintirile iti raman intiparite in memorie ca si cum s-ar fi intamplat ieri...Imi plac calatoriile, si cu fiecare loc pe care-l vad sau obicei pe care-l cunosc, simt ca am mai invatat ceva!
Insa, dupa aceste atentate din Paris, ma intreb unde ramane siguranta noastra, ca si turisti? Acum ceva timp, niste kamikaze intrau intr-un hotel din Tunisia nestingheriti, si impuscau pe oricine le iesea in cale...in ianuarie, tot la Paris la Charlie Hebdo...acum acest masacru...cand se vor termina toate aceste atentate? O sa ajung sa-mi fie teama sa merg la plaja, fara sa simt amenintarea terorista ca-mi sufla in ceafa? O sa renunt sa plec in lume de teama ca voi fi impuscata in cap in timp ce beau cafeaua la o cafenea din centrul unui oras? De ce trebuie sa existe "eroi de sacrificiu" pentru ca niste interese politice? Cand se va inceta uciderea in numele religiei? Si cand ne vom simti din nou in siguranta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu